Testimoni kurus dengan Vivix

Salam sihat.. 

Terima kasih sebab sudi baca entry berkenaan macam mana nak kurus dengan Vivix?




Seronok sangat kalau baca testimoni mereka yang dah berjaya kurus dengan Vivix. Jom Kak Sya kongsikan dengan korang testimoni hebat diorang ni:

Testimoni #1 - Berat sama tapi inch loss dia!! Baca ni!!

Testimoni dari Puan Maria:




Honestly, saya bukanlah seorang yg disiplin dalam bab makan supplement. I might eat 10-15 tabs of supplement a day, lepas tu the next day I eat only 3 tabs a day. Or maybe the next day I don't eat anything at all.

But I 'know' how my body 'works' and I know very very well how Shaklee's vitamins work. Saya tahu bila saya detox usus saya, vitamins and supplements lebih cepat menyerap dan memberi kesan pada badan saya.

SAYA TAK DIET. I did not cut down my food intake. In fact, I eat 3-4 plates of RICE a day!

Saya memang tak boleh hidup tanpa nasi. Takde lauk takpe, janji ada nasi. Nasi dengan ikan kering pun cukuplah. Tapi nasi wajib ada. Dan jarang orang akan nampak saya makan 1 pinggan nasi je. Selalunya mesti lebih dan bertambah-tambah. Beras kat rumah memang cepat habis ;))

Gambar kiri:
- 2 Januari 2015
- Pick up hubby kat KLIA

Gambar kanan:
- 3 Mei 2015
- Nak promote tudung sebenarnya

Tengah-tengah nak clearkan photo album kat dalam hp ni, tiba-tiba ternampak gambar kat airport tu. Terus compare ngan gambar latest (ahad lepas). Kebetulan pulak saya pakai baju yg sama!

Ada beza tak? ;))

Apa yg saya jarang miss:
- Alfalfa
- Omega
- Lecithin
- ESP
- Cinch

Apa yg saya selalu add on:
- Vitamin C
- DTX Complex
- Ostematrix
- Vivix

Within 4 months, gambar kiri bertukar menjadi gambar kanan

Itupun sebab tak disiplin. Kalau DISIPLIN betul-betul, makan supplement ikut JADUAL, minum AIR banyak-banyak, KURANGKAN makan nasi, I am sure you can get even FASTER result! Within SEBULAN pun boleh insyaAllah.

And believe it or not, berat saya sebenarnya maintain je 72kg. Gambar kiri 72kg, gambar kanan pun 72kg. Tapi SAIZ YG BERBEZA.

Itulah yg ditekankan dalam Shaklee. INCH-LOSS, not weight-loss.


Tak perlu timbang berat badan setiap hari, sebab anda akan kecewa. Kalau turun pun, maybe 2-3 kg je. Tapi.....insyaAllah anda boleh pakai balik baju-baju lama anda!

How Shaklee Works?

1. Omega MENCAIRKAN lemak-lemak di dalam badan kita

2. Alfalfa pula bawa lemak-lemak tu KELUAR dari badan

3. ESP BINA otot kita supaya tak menggeleber selepas kita kurus

VIVIX PULA MERUPAKAN EJEN DETOX YANG SANGAT POWER!
bagi memastikan keberkesanan penyerapan suplimen2 kurus yang diambil oleh Puan Maria.


Testimoni #2 - Kurus dengan consume Vivix aje! Alhamdulillah!




Customer ni bukan je berjaya kurus dengan hanya consume Vivix, tapi dapat bonus dimana kulit beliau menjadi semakin cerah dan berseri!! Jangan salahkan Vivix ok bila dah jadi camni! Hihihi~~

Seronokkan bila baca testimoni penggemar Vivix yang dah berjaya kurus? Tak semestinya kurus ni hanya bila kita berjaya kurangkan berat, kalau kita experience inch loss pun dah kira satu kejayaan kan? Janji sihat dan boleh pakai baju lama balik!

Ok lah. Sampai sini dulu. Banyak lagi yang Kak Sya nak share pasal kebaikan Vivix ni untuk uollss. Sesungguhnya kuasa penyembuh tu datang dari Allah, kita jangan putus asa untuk terus usaha ok!

Contact Kak Sya untuk free consultation:

☎/WA : 013 7799 624
FB : Syahridah Ishak 

IG : msishaque14




No comments:

Post a Comment